جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت الاسلام حسین پور با بیان اینکه هر مدرسه یک ایران کوچک است، گفت: در جنگ شناختی، مدرسه میدان تیر ما با دشمن است، دانش آموزان گام دوم انقلاب اسلامی امانتی هستند که حضرت حجت(عج) به مدارس سپرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین‌پور امام جمعه بخش کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک بازگشایی مدارس و خداقوت به مجموعه آموزش و پرورش بخش کاکی، اظهار داشت: ادارات و مجموعه‌های معین آموزش و پرورش به تعهدات خود عمل کنند، مقام معظم رهبری فرمودند، هرچه برای آموزش و پروش هزینه شود سرمایه گذاری است.

وی افزود: مهمترین سر فصل آموزش و پرورش تحول است، البته در چارچوب اسناد بالادستی.

حجت الاسلام حسین‌پور با بیان اینکه هر مدرسه یک ایران کوچک است، ابراز کرد: در جنگ شناختی، مدرسه میدان تیر ما با دشمن است، دانش آموزان گام دوم انقلاب اسلامی امانتی هستند که حضرت حجت(عج) به مدارس سپرده‌اند.

امام جمعه کاکی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: همه ما ملت ایران به دفاع مقدس افتخار می‌کنیم، دفاع مقدس نماد خودباوری و اتحاد ملی، خودکفایی دفاعی و امنیتی، اخلاق و ایمان خالصانه ملت غیور ایران، ناکامی دشمن و توطئه‌های استکبار جهانی، حفظ تمامیت ارضی کشور و ایستادگی و قدرت ایران و ایرانی است.

امام جمعه کاکی با اشاره به حادثه تروریستی انفجار پیجرها در لبنان، یادآور شد: مسئول مستقیم این حادثه تروریستی رژیم غاصب اسرائیل به پشتیبانی آمریکای جهانخوار است، این حادثه اولاً زنگ خطری ایست برای تمام کشورهای اسلامی و امت بزرگ اسلام که بدانیم رژیم غاصب از هیچ خباثتی دریغ نمی‌کند و همچنین لازم است نهادهای امنیتی، دفاعی و ارتباطی کشورهای مسلمان خودشان را تقویت و خودکفا کنند.

وی ادامه داد: این حادثه تاییدی بود بر دغدغه چند ده ساله رهبر معظم انقلاب که همواره تاکید داشتند، جمهوری اسلامی باید در تمام زیر ساخت‌ها، ابزار و دانش مربوط به حوزه‌های دفاعی، امنیتی، ارتباطی، سایبری و فضای مجازی از صفر تا صد خود کفا باشد.

حجت الاسلام حسین پور با اشاره به حل مشکل گندم کاران، ابراز کرد: پس از طرح مطالبه گندم کاران بخش در خطبه نماز جمعه و پیگیری‌های انجام شده، ۵۰ درصد از خسارت کشت دیم واریز و ان‌شاءالله در روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha