جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184985
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
سردار زارع کمالی

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند تا ظهور منجی عالم بشریت، دانش‌آموختگان مکتب امام خمینی(ره) و سربازان ولی فقیه از مظلوم دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، صبح امروز همزمان با ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مردم و مسئولان در بلوار دفاع مقدس یزد، یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان استان یزد بخشی از اقتدار و توان دفاعی خود را در مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به نمایش گذاشتند.

در این مراسم علاوه بر رژه نیروهای پیاده، گردان‌های مختلف هم توان و تجهیزات نظامی خود را به نمایش گذاشتند و مردم هم از این رژه حماسی دیدن کردند.

دفاع مقدس هویت تاریخی ملت ایران است

سردار حسین زارع‌کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید استان یزد و شهدای خدمت اظهار داشت: دفاع مقدس بخشی از هویت تاریخ و سرزمین ایران است که اقتدار، آرامش و امنیت امروز ما مدیون مردان و زنانی است که خالصانه در دفاع از اسلام جانفشانی نمودند.

وی افزود: امروز نیز ما دانش‌آموختگان مکتب امام راحل و سربازان ولی امر مسلمین هستیم، سربازانی که در دفاع از مظلوم و ناموس با احدی مصامحه نداشته و از حق، این افراد دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که رو به افول هستند و نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند، ابراز کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند تا زمانی که این سربازان زنده‌اند به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد و تا زمان ظهور منجی عالم بشریت این دانش‌آموختگان مکتب امام خمینی(ره) و سربازان ولی فقیه از مظلوم دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha