جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184998
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
جوکار

حوزه/ نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز قدرت داریم و قدرت استکبار را زمین زدیم، همه به خاطر خون و ایثار شهدای دفاع مقدس است که در اوج مظلومیت و با کمترین امکانات، با خون خود این انقلاب را بیمه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد،اشکذر و زارچ صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد با اشاره به افتخارآفرینی مردم در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستاد و ثابت کرد که برای دفاع از خاک و ناموس خود آمادگی هر افتخارآفرینی را دارد.

وی افزود: امروز همگان مدیون شهدا و خانواده آن‌ها هستیم، این عزیزان بودند که سینه خود را در برابر گلوله سپر کردند تا اسلام زخمی برندارد، این افراد یاران مکتب امام حسین (ع) بودند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا درس آزادگی و فداکاری را به ملت ایران به صورت عملی آموختند، گفت: اگر امروز قدرت داریم و قدرت استکبار را زمین زدیم، همه به خاطر خون و ایثار شهدای دفاع مقدس است که در اوج مظلومیت و با کمترین امکانات، با خون خود این انقلاب را بیمه کردند.

وی ادامه داد: امروز توانستیم دو هزار کیلومتر پیش‌تر خاکریز خود را بنا کنیم و دشمن متوجه شد که اگر به این مملکت چشم داشته باشد پاسخ قاطعی دریافت خواهد کرد، که این مورد را به خوبی در عملیات وعده صادق جهانیان به چشم دیدند.

جوکار با بیان اینکه دشمن باید بداند که ما در حال تعقیب وی هستیم و از این تعقیب درست برنمی‌داریم تا به صورت کامل از کره زمین محو شود، عنوان کرد: امروز تصاویری را در غزه شاهد هستیم که در دوران دفاع مقدس ملت ایران به خود دید؛ اگر امروز ملت فلسطین مقاومت می‌کنند به دلیل این است که مقاومت ملت ایران را در دفاع مقدس دیدند.

وی افزود: شکل‌گیری جبهه مقاومت در غرب آسیا به دلیل درایت مقام معظم رهبری بوده که آمریکا را زمین‌گیر کرده است؛ ما در دروان دفاع مقدس بدون سلاح و تنها با ایمان و باور خود و با درایت رهبر حکیم توانستیم پیروز شویم.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: امروز آمریکا می‌گوید سلاح ندارد و نمی‌تواند پیروز شود، این عدم پیروزی آمریکا به دلیل این است که رهبری حکیم به خود ندیده است و ایمان و باوری همچون ایمان و باور ملت ایران در آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پیروزی حق بر باطل وعده خداوند است، گفت: پیروزی حق بر باطل قطعی است و این وعده خداوند است، آخرت باطل عدم و زوال است و این وعده خداوند است.

جوکار با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته تمام خوبی‌ها و افتخارآفرینی‌ها است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با ذکر «یا زهرا» به قلب دشمن زدیم و توانستیم با اراده خود پیروز این میدان شویم؛ آینده این دنیا قطعا با اسلام است.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی از جبهه مقاومت هراس دارد چرا که نمی‌داند این جبهه چگونه با ایمان خود می‌خواهد این ظلم و جور را از دنیا برچیند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha