جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
محمد سبحان حسنی

حوزه/حسنی گفت: امروز شاهد حمایت‌های نظامی و اطلاعاتی غرب و آمریکا از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، امروز در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت این هفته به عنوان نماد ایثار و مقاومت، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور فداکاری‌های رزمندگان و شهداست که جان خود را برای حفظ اسلام و میهن فدای کردند.

وی با تأکید بر نقش نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت، افزود: این نیروها همواره آماده‌اند تا از سرزمین و حریم ولایت دفاع کنند و در حمایت از مظلومان در هر نقطه‌ای از جهان حاضر باشند.

حسنی به وضعیت کنونی غزه اشاره کرد و یادآور شد: مردم غزه با وجود بمباران‌ها و آوارگی، همچنان به مقاومت خود ادامه می‌دهند و این نشان‌دهنده تفکر امام حسینی در برابر ظلم و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه شاهد حمایت‌های نظامی و اطلاعاتی غرب و آمریکا از رژیم صهیونیستی هستیم، اظهار کرد: با وجود این حمایت‌ها، مردم غزه در برابر این ظلم‌ها ایستادگی می‌کنند و موج حمایت از مظلومان در سراسر جهان در حال گسترش است.

معاون استاندار ایلام به ادعاهای بی اساس مدعیان حقوق بشر در رابطه با جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این افراد که جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند، خود در تاریخ شاهد جنایات بزرگی بوده‌اند.

حسنی با تأکید بر پیروزی نهایی مستضعفان، ابراز کرد: خداوند وعده داده که پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود و آنها در نهایت حاکم خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha