جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار حسینی

حوزه/فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: امسال بدون کوچکترین مشکل جمعیت میلیونی زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد کردند و مراسم آبرومندانه و باشکوهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در دیدار با نماینده حرم حضرت ابوالفضل عباس در ایران و مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان، از همه کسانی که در ایام اربعین برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه جشن میلاد پیامبر اکرم در مناطق مختلف برگزار می شود، گفت: موکب العتبه عباسیه در حال خدمات رسانی است. از زحمات سید محمد علوی فر موکب عتبه عباسیه و مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی بخاطر خدمات ارزنده و مناسب در حمایت از جبهه مقاومت تقدیر و تشکر کرد.

سردار حسینی در ادامه عنوان کرد: محور مقاومت امروز فقط بحث فلسطین، یمن، عراق و سوریه نیست، بلکه یک تفکر جهانی است و همه کسانی که در گستره جهان اسلام نیستند ولی مظلوم واقع شده اند به این نتیجه رسیده اند، از این خیمه می توانند استفاده کنند.

وی ادامه داد: پشتوانه اعتقادی باعث پیروزی ملت فلسطین و غزه شده که با کمک و حمایت محور مقاومت شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اضافه کرد: امسال بدون کوچکترین مشکل جمعیت میلیونی زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد کردند و مراسم آبرومندانه و باشکوهی برگزار شد.

وی تصریح کرد: حجم بزرگی از خدمات در مرز مهران انجام شد که حاصل زحمات همه دستگاه ها است و از همه کسانی که در این کنگره اربعین نقش داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است به مناسبت میلاد پیامبر اکرم ولادت امام جعفر صادق (ع) بیش ۱۵۰۰ پرس غذا میان نیازمندان استان از طریق مساجد توزیع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha