جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار حسینی

حوزه / سردار حسینی گفت: ملت ایران با اراده‌ای قوی و تحت رهبری امام(ره)، در برابر متجاوزانی که قصد نابودی اسلام را داشتند، ایستادگی کرد و توطئه‌ها را خنثی نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز با تبریک میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به تشریح دستاوردهای ملت ایران در دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی با اشاره به شخصیت والای پیامبر(ص) به عنوان نماد انسانیت و راهنمایی برای بشریت، اظهار داشت: پیامبر با رفتار نیکو، بشریت را به سوی کمال هدایت کرده و به تاریکی‌های جاهلیت پایان داد.

سردار حسینی ادامه داد: ملت ایران با اراده‌ای قوی و تحت رهبری امام(ره)، در برابر متجاوزانی که قصد نابودی اسلام را داشتند، ایستادگی کردند و توطئه‌ها را خنثی نمودند.

وی حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدس را اوج افتخار ملت ایران دانست و یادآور شد: رهبری امام(ره)، اراده ملت، توکل به خدا و همبستگی مثال‌زدنی، از عوامل اصلی پیروزی ما در این دوران بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، با تأکید بر برکات جنگ برای ملت ایران، گفت: این دوران به ما آموخت که به خودباوری برسیم و به توانایی‌های خود تکیه کنیم.

وی به پیروزی‌های اخیر ملت فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: عملیات حماس موجب شد سازمان ملل و شورای امنیت دوبار به حقانیت فلسطین رأی دهند که این یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین است.

سردار حسینی، با بیان اینکه امروز افکار عمومی جهان به حمایت از فلسطین پرداخته است، اظهار کرد: وعده‌های پیروزی امت‌های اسلامی به حقیقت خواهد پیوست و عملیات حماس نتیجه‌ای است که باید آن را ارج نهیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha