جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

حوزه / امام جمعه اهواز گفت: ناکامی توطئه‌های دشمن و حفظ تمامیت ارضی و جغرافیا بعد از دو قرن غارت آن به دلیل وجود ولایت فقیه و تبعیت امت از امام خود از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مسئولان استان خوزستان در آستانه هفته دفاع مقدس و باهدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، ضمن تبریک میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

وی با تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از مردم لبنان در جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی را گرامی می‌داریم.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: انسان بایستی هر روز از خودش حساب بکشد و این محاسبه در زندگی انسان بسیار اثرگذار است تا بتوانیم در مسیر عبودیت و بندگی قرار بگیریم، چراکه همه ظرفیت‌های عالم برای بکارگیری در این مسیر می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، عنوان کرد: از صدر اسلام تا کنون در انقلاب اسلامی ایران یاد گرفته‌ایم خداوند متعال در بن بست‌ها است، مهم ترین دلیل تقدس در هشت سال دفاع مقدس نیز این بود که خداوند متعال را شاهد و ناظر داشتیم و عنایت ویژه پروردگار و حضرت حجت(عج) را بدست آوردیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، در خصوص دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، ابراز کرد: ناکامی توطئه‌های دشمن و حفظ تمامیت ارضی و جغرافیا بعداز دو قرن غارت آن، به دلیل وجود ولایت فقیه و تبعیت امت از امام خود و تقویت بنیه دفاعی، از جمله این دستاوردها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha