جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
برنامه‌های هفته دفاع مقدس

حوزه/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان از اجرای ۶۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی، بصیرتی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سرهنگ مصطفی مؤمنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج آشتیان ۶۰ عنوان برنامه که توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار مختلف بسیج برنامه‌ریزی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی در شهرستان اجرا می‌شود را در دستور کار خواهد داشت.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده هر روز یک برنامه شاخص شهرستانی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان، به مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع)، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، نواخته شدن زنگ مقاومت و عطرافشانی قبور شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

سرهنگ مؤمنی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا ما نیز در راستای ادای دین خود به شهدای عزیز و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، سعی داریم با اجرای برنامه‌ها مروج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در این هفته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha