جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر / معارفه امام جمعه شهر اسفرورین با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین

حوزه / حجت الاسلام حسینی گفت: برای پاسداشت خون شهدا و معرفی آنها به نسل‌های آینده بعنوان قهرمانان، توجه به مسئله هنر یک اصل ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حسینی امام جمعه اسفرورین در خطبه‌های نماز جمعه، به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، باید از ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس که در برابر ظلم و تجاوز دشمنان ایستادگی کردند، تقدیر و قدردانی کنیم.

وی خواستار تولید برنامه‌ها و مستندهای دفاع مقدس شد و گفت: برای پاسداشت خون شهدا و معرفی آنها به نسل‌های آینده بعنوان قهرمانان، توجه به مسئله هنر یک اصل ضروری است.

امام جمعه اسفرورین با تقدیر از عوامل تولید مستند رویش لاله‌ها، ابراز کرد: این مستند به اتفاقات دوران دفاع مقدس و اتفاقات پشت جبهه می‌پردازد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بازگشایی مدارس را در روز اول مهر خواهیم داشت، یادآور شد: توجه به‌ آموزش و پروش می‌تواند در تربیت صحیح جوانان موثر باشد و زمینه پیشرفت کشور برپایه آموزش صحیح امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: از خیرین می‌خواهیم به دانش آموزان نیازمند توجه ویژه‌ای داشته باشند تا آنها نیز با اشتیاق در کلاس‌های درس حاضر باشند.

امام جمعه اسفرورین، با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در لبنان، گفت: انفجارهای اخیر در لبنان نشان از درماندگی اسرائیل در مقابله با گروه مقاومت است.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha