جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اراک

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز وقتی بعد از گذشت ۴۰ سال کارنامه جمهوری اسلامی را ورق می‌زنیم، کارنامه نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران بسیار درخشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله دری‌ نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: این دو هفته مکمل یکدیگر هستند که عامل عزت، اقتدار و سربلندی آزادی‌خواهان و ملت مسلمان است.

وی هفته وحدت را کلید رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان دانست و افزود: امروز اگر بین جوامع اسلامی وحدت برقرار شود، بی‌شک شاهد تجاوز و جنایات رژیم صهیونیستی نخواهیم بود و این رژیم غاصب نمی‌توانست خون مردم بی‌گناه را بریزد و جنگ الکترونیک تروریستی را علیه مردم مظلوم لبنان یا ملت‌های دیگر به راه بیندازد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تأکید بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: امروز وقتی بعد از گذشت ۴۰ سال کارنامه جمهوری اسلامی را ورق می‌زنیم، کارنامه نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران بسیار درخشان است، جمهوری اسلامی ایران پیش از انقلاب از کمترین امکانات نظامی برخوردار بود اما امروز قدرت نظامی، قدرت موشکی، قدرت هوافضا، قدرت تجهیزاتی، قدرت تکنولوژی، قدرت فناوری، قدرت مهندسی جمهوری اسلامی ایران با دیروز قابل قیاس نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی را خبیثانه، وحشیانه و خائنانه‌ دانست و تصریح کرد: امروز حزب‌الله لبنان از موقعیت، عظمت و اقتدار بالایی برخوردار است و قطعا مشت آهنین بر دهان اسرائیل می‌زند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha