جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اراک

حوزه / سرتیپ کاظمیان گفت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و فرهنگی در جامعه رسالت مهم همه اقشار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سرتیپ دوم عباس کاظمیان فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان مرکزی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اطهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و فرهنگی در جامعه رسالت مهم همه اقشار است و برای عملیاتی کردن آن باید همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی دست در دست یکدیگر بدهند.

وی دوران دفاع مقدس را دورانی باشکوه و سراسر عزت برای مردم ایران اسلامی خواند و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول سازماندهی و شکل دهی به بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی خود بود با هجوم آشکار و همه جانبه جهان کفر مواجه شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ افتخارات مردم ایران است، رزمندگان ایران اسلامی هشت سال در مقابل رژیم بعثی عراق که مورد حمایت ابرقدرت‌های جهان و در رأس آن‌ها آمریکا و شوروی بود ایستادگی کرد و اجازه دست درازی به خاک پاک وطن را ندادند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha