جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ رژه نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی در ارومیه

حوزه/ امیر سرتیپ شفیعی گفت::امروز آمادگی کامل را داریم که در کسری از زمان در جای جای ایران پاسخ هر گونه عملیات را بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سرتیپ دوم تکاور امیرحسین شفیعی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی ایران بعد از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی بجز بی هویتی و سرافکندگی چیز دیگری نداشتیم و اگر تاریخ را مطالعه کرده باشیم، به یک اصل مهم پی برده‌ایم که هیچ مخاصمه‌ای در کشور و منطقه نبوده که بخشی از ایران در آن جدا نشده باشد.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردیم تحت فرمان مقام عظمای ولایت و به پشتیبانی این ملت بزرگ و فهیم اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و هویت استکبار را به سخره گرفتیم.

سرتیپ شفیعی ادامه داد: تجربه هشت سال دفاع مقدس و اتفاقات اخیر به ملت ایران آموخت که باید قوی بود و به برکت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و آینده پژوهی نیروهای مسلح، ضمن شناخت جنگ‌های آتی و ساخت تجهیزات و مهمات به روز و مورد نیاز به جایگاهی رسیده ‌یم که به عنوان نیروی بازدارنده و پایدار، به عنوان یک نیروی مؤثر و تعیین کننده در منطقه معرفی شده‌ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش، خاطرنشان کرد: امروز آمادگی کامل را داریم که در کسری از زمان در جای جای ایران پاسخ هر گونه عملیات را بدهیم و ما ثابت کردیم سربازی گوش به فرمان رهبری هستیم و منتظر که اگر رهبر انقلاب دستور دهند، جان را فدای رهبری، امنیت کشور، ملت بزرگ ایران می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت دفاعی ما برخواسته از باور درونی و اطاعت از رهبریِ حکیمانه بود و اگر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بخواهند در برابر باورهای دینی ما و امنیت کشور بایستند، ما با قدرت تمام در مقابل دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha