جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1185005
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
رونمایی از کتاب

حوزه/همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب «پدر آمنه» در حسینیه مصباح الهدی در اراک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،شب گذشته همزمان با شب ولادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و در آستانه هفته دفاع مقدس کتاب «پدر آمنه » به نویسندگی لطف‌اله قدیری برادر شهید عبدالله قدیری با حضور سردار محسن کریمی مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

سردار کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، با تبیین وقایع دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، گفت: شهدا برای به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام جان خود را به عنوان والاترین سرمایه خود فدا و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به سخن امام علی(ع) افزود: در کلام حضرت علی (ع) مجاهدان در راه خدا به عنوان دوستان خاص الهی به شمار می‌روند؛.شهدا چهار نکته را در زندگی خود لحاظ کردند که به این درجه نائل شدند. شهدا با درک موقعیت خود در خود شناسی، خداشناسی، دشمن شناسی و تلاش در قرار گرفتن در مسیر انبیاء به خدا رسیدند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر معرفت انسان به جایی برسد که وارد عرصه معامله با خداوند متعال شود، این مؤمن وارد عرصه جهاد در راه خدا می‌شود و شهادت پاداش انسانی است که در این عرصه گام گذاشته است.

لازم به ذکر است کتاب«پدر آمنه»روایت زندگی شهید عبدالله قدیری از بدو تولد تا شهادت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha