جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
الشيخ علي الصددي

حوزه/ شیخ علی الصددی، عالم دینی بحرینی، تجاوز صهیونیست ها به مردم لبنان و مقاومت آن که حامی مردم غزه است را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الصددی، خطیب جمعه و عالم دینی بحرینی طی سخنانی تجاوز الکترونیکی صهیونیست ها به مردم لبنان و مقاومت آن که حامی مردم غزه است را محکوم کرد و گفت: این تجاوز با پشتیبانی و حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می شود.

وی افزود: تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان از خطوط قرمز عبور کرد و به منزله اعلان جنگ علیه ملّت لبنان است و هدف آن ترور پنج هزار نفر با تعداد دستگاه هایی که اقدام به انفجار آن کرده بود.

وی در ادامه گفت: طبق آخرین آمار، این تجاوز سی و دو شهید و ده ها صد زخمی و آسیب دیده بر جای گذاشت که تعدادی از آن ها به شدت مجروح شدند.

روحانی بحرینی علو درجات برای شهدا، صبر جزیل برای خانواده‌های آنان، شفای عاجل و سلامتی مجروحان و پیروزی آشکار برای محور مقاومت لبنان را از خداوند متعال خواستار شد و بر قصاص عادلانه و انتقام از صهیونیست‌های متجاوز تاکید کرد.

شیخ الصددی بر وحدت اسلامی و خنثی کردن نقشه های دشمنان امّت و کنار گذاشتن تفرقه و چند دستگی به عنوان یک ندای الهی تاکید کرد ، کار سازنده و یکپارچه سازی امت اسلامی و دوری از آنچه موجب تفرقه و ضعف می شود است.

وی ادامه داد: وحدت این است که تلاش کنیم، نقاط مشترک را در جهت الفت و وحدت امت اسلامی به کار بگیریم و آنچه را که موجب تفرقه و ضعف می شود کنار بگذاریم.

خطیب جمعه بحرین نسبت به نقشه های خصمانه ای که سعی در ایجاد اختلاف بین افراد امت دارد، هشدار داد و بر لزوم شناخت دشمنی که سعی در تجزیه امت و شیطان جلوه دادن بخشی از امت را دارد، تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در خصوص تعیین زمان و اعلام هفته وحدت اسلامی از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول، گفت: ایشان بر ضرورت پیشروی به سوی آن و حمایت از صلابت، استواری و رشادت نیروهای مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و زرادخانه نظامی آن تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha