جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر / رژه نیروهای مسلح مستقر در همدان

حوزه / امیر سرتیپ کرمی گفت: با اقتدار به همه جنگ‌افروزان اعلام می‌کنیم، اجازه تجاوز به هیچ متجاوزی را به خاک کشور نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، امیر سرتیپ دوم مهدی کرمی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته‌ دفاع مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار شد، با اشاره به نقش مردم استان همدان از روزهای آغازین دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش‌آفرینی لشکر انصارالحسین(ع) در جزیره مجنون و عملیات مرصاد در همیشه تاریخ این سرزمین ثبت شده است.

فرمانده ارشد آجا در استان همدان، با بیان اینکه دشمنان گمان کردند نوپا بودن انقلاب به معنای موفقیت‌ آنها در رسیدن به اهداف شومشان است، یادآور شد: حملات هوایی علیه مواضع دشمن در اولین ساعات جنگ تحمیلی و پرواز ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگنده در روز دوم حمله دشمن به کشور، لرزه بر اندام رژیم بعث انداخت.

وی با تأکید بر اینکه پدافند هوایی غرب کشور به عنوان مردان همیشه‌بیدار آسمان ایران، در طول هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی‌های بزرگی داشتند، خاطرنشان کرد: خنثی‌سازی ۱۵۷ مرحله حمله بعثی‌ها در سایت سوباشی دلیلی بر هوشمندی دلیرمردان پدافند هوایی است.

امیر سرتیپ کرمی افزود: این هوشیاری و رشادت‌ها باعث شد تا رژیم بعث کینه‌ای عمیق از پدافند هوایی بگیرد و لذا پس از پذیرش قطعنامه، بر خلاف همه قوانین، ۱۹ نفر از نیروهای پدافند هوایی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه در این ایام باید از حماسه‌آفرینی تیپ ۳۱۶ زرهی قهرمان نیز یاد کرد، ادامه داد: تیپ ۳۱۶ زرهی، با انجام عملیات نصر و بیت‌المقدس حماسه‌ای بزرگ آفریدند که در تاریخ کشور ثبت است.

فرمانده ارشد آجا در استان همدان، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز عامل امنیت و ثبات در منطقه هستند، گفت: رزمندگان و نیروهای مسلح ما هیچگاه برای همسایگان تهدید نبودند، بلکه با تمام وجود در مقابل دشمنان نقش مدافع و بازدارنده دارند.

وی تأکید کرد: با اقتدار به همه جنگ‌افروزان اعلام می‌کنیم، اجازه تجاوز به هیچ متجاوزی را به خاک کشور نخواهیم داد.

امیر سرتیپ کرمی، با بیان اینکه آزادی و امنیت خود را مدیون ایثار جوانان غیور این سرزمین می‌دانیم، اظهار کرد: هفته آینده میزبان پیکر شهید محمد خاکی زاده که از طریق آزمایش dna شناسایی شد، هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر امیر بزرگوار سرتیپ کرمی زید عزّه ضمن تشکر از آن عزیز و مردم شریف همدان ، اجازه می خواهم برای ابراز شادی عرض کنم : در تجاوز ای امیر خوش مرام __ اذن را دشمن بخود داند حرام __ می کند کار خلاف جفتک زنان __ پس بگو ما می زنیم بر او عنان __ هان چه خوب است این بدانند همگان __ همچو ما خوبان ز اهل همدان __
  • حامد IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    تنها کشوری که در عصر معاصر به ایران تجاوز کرده کشور عراق است و تکرار ان در صورت ضعف دفاعی ایران وجود دارد