جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهر دوراهک

حوزه/ امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس وظیفه همه ماست، گفت: بزرگترین افتخار ملت ما دفاع مقدس ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام سی علی حسینی، امام جمعه دیر شامگاه شنبه در جمع مردم شهر دوراهک، اظهار داشت: هفته وحدت تنها برای وحدت بین شیعه و سنی نیست، بلکه در بین خودمان هم باید وحدت و همدلی داشته باشیم چرا که با همدلی کارها پیش می رود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور ایثارگری ها و فداکاری های ملت ایران است، افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی باید به موقع و با نظم برگزار شود تا حضور مردم در این مجالس پررنگ تر شود و جلسات رونق بگیرد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: مجالس میلاد اهل بیت علیهم السلام صرف جشن نیست بلکه باید از جلساتی که بنام پیامبر و اهل‌بیت علیهم السلام برگزار می کنیم، درس بگیریم.

وی ادامه داد: نسل جوان نیاز به شادی دارد و اگر چیزی که نیاز آنهاست به صورت سالم تأمین نکنیم دیگران از راهی دیکر تامین کرده و جوانان را به مسیر دیگری می‌برند.

امام جمعه دیر با اشاره به حوادث اخیر لبنان، گفت: شیوه ای که رژیم صهیونیستی در آدم کشی پیش گرفته در تاریخ بی سابقه است و از یک ابزار غیر نظامی و هر وسیله برای کشتن بی گناهان استفاده می کند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس وظیفه همه ماست، ابراز کرد: بزرگترین افتخار ملت ما دفاع مقدس ماست.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات مقابل یک دنیا دشمن ایستاد و در یک جنگ نابرابر و بی‌سابقه حتی یک وجب از خاک کشور به بیگانه ندادیم.

وی ادامه داد: این ایثارگری ها و شهادت ها و فداکاری خانواده شهدا نباید فراموش شود و برای در زنده نگه داشتن یاد شهدا و فداکاری ایثارگران تلاش کنیم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه پیغمبر و اهل‌بیت علیهم السلام الگوی ما هستند، تصریح کرد: باید در ابعاد مختلف زندگی از این بزرگواران درس ساده زیستی، عبادت خدا، پیشتازی در کار خیر بیاموزیم و در شرایط فعلی بهترین کار خیر برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha