جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه دارالسلام تهران با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ آیین عمامه گذاری و مراسم جشن حفظ کل قرآن کریم شماری از طلاب مدرسه علمیه دارالسلام تهران با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آیین عمامه گذاری و جشن حفظ کل قرآن کریم شماری از طلاب مدرسه علمیه دارالسلام با حضور آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور شب شام ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در مسجد این مدرسه علمیه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از اساتید، فضلا، طلاب و خانواده هایشان برگزار شد، آیت الله اعرافی ضمن بازدید از بخش های مختلف و نمایشگاه دستاوردهای مدرسه علمیه دارالسلام، در سخنانی ضمن تبریک سالروز میلاد خجسته نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام خاطرنشان ساخت: پیامبر خدا(ص) در قله هستی قرار گرفته است، اگر عالم به شکل یک منحنی تصور شود قله این منحنی و نزدیک ترین وجود به اسما و صفات خداوند در همه دوران ها وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی افزود: میلاد رسول خدا(ص) آغاز ایجاد یک تمدن نوین اسلامی در همه عرصه هابود و با وجود آن حضرت بشر به قله رسید؛ آینده عالم در سایه سار رسول مکرم اسلام(ص) است و ملت بزرگ ایران شایستگی خوبی را از خود نشان داد و پرچمدار این راه مبارک شد.

گفتنی است: مدرسه علمیه دارالسلام یکی از مدارس علمیه تهران می باشد که توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین اسکندری و تعدادی از فارغ التحصیلان مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) و دانش آموختگان حوزه علمیه قم و تهران تأسیس شد، این مدرسه علمیه زیر نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران اداره می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha