جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، محمد رضاخانی مدیرکل کتابخانه‌‎های عمومی استان زنجان در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه کارکنان دولت برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقه با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و مرکز آموزش وپژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار شد.

رضاخانی افزود: همچنین دوره آموزشی پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی به صورت مجازی و بامطالعه کتاب «پاسخ‌های امام رضا (ع) به چهل پرسش قرآنی» در قالب سیزدهمین جشنواره رضوی برگزار و به افرادی که نمره قبولی کسب کردند؛ گواهینامه مربوطه اعطا شد.

مدیرکل کتابخانه‌‎های عمومی استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در زنجان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر آزادگان سرافراز و فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و بنیاد شهید امور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی مهلت شرکت در این مسابقه تا ۲۰ مهرماه بوده و شرکت برای عموم در این مسابقه آزاد است و در پایان به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha