شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه دندی گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی، و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت الاسلام حکیمی فر در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر دندی، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی، و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه شکست هیمنه آمریکا و متحدانش در منطقه از دستاوردهای دفاع مقدس است یادآور شد: بیش 80 کشور مستقیم و غیرمستقیم و منافقین و غرب زدگان داخلی به صدام کمک تسلیحاتی و لوجیستیکی کردند تا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را خاموش کرده و ازبین ببرند اما خداوند همه قدرت ها را عقب راند یدالله فوق ایدیهم میدان جنگ همراه رزمندگان شد و امروز درچهل و چهارمین سالگشت هفته دفاع مقدس آمریکا و متحدانش منزوی تر از همیشه گشته و برای حفظ اندک آبروی خود انواع بمب ها و جنگ افزاری های بیولوژی و الکترونیکی خود را بر علیه زنان و کودکان غزه و لبنان فرو می ریزند.

خطیب جمعه دندی تصریح کرد: صدور فرهنگ مقاومت،ایثار ، شجاعت و شهادت از ثمره های انقلاب اسلامی به سراسر دنیا است وقتی فریاد مقاومت از قلب آمریکا توسط آزادیخوان بلند می شود فریاد برسر استکبار می زند یعنی انقلاب صادر شده است.

وی همچنین به رزمایش بزرگ الی بیت المقدس بسیج سپاه انصارالمهدی اشاره کرد و گفت: آمادگی و توانمندی لازم نیروهای بسیج در هر شرایطی از موفقیت های بسیج از زمان شکل گیری تا به امروز بوده است و همین امر موجب هراس دشمن از نظام انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام حکیمی فر ضمن تبریک ولادت سراسر نور پیامبر اسلام گفت: اسلام در میان ادیان مختلف، به‌عنوان اجـتماعی‌ترین دین مطرح است، بیشتر تعالیمش در قالب جماعت و اجـتماع قابلیت ظهور و اجرا پیدا می‌کند و هـمین امر باعث شده است از قدیمی‌ترین تا جدیدترین متون فقهی، اخلاقی و کلامی سهم مهمی از آموزه‌های خود را به موضوع وحدت و جماعت‌گرایی اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه تفرقه و تـشتت در میان مسلمین از آرزوهای دشمنان اسلام است گفت: دشمنان با تمام ابزار و قدرت و با همه امکانات و وسایل خود در این راه تلاش می‌کنند.

خطیب جمعه دندی تقویت اتحاد میان مسلمانان جهان را باعث بازدارندگی و مقابله با طوفان‌های ضد وحدت در عالم دانست و بر خنثی کنندگی امواج تفرقه در بین مسلمین تاکید کرد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه رعایت قوانین کشور از جمله قانونی شرعی و الهی حجاب برهمه لازم وضروریست گفت: ایجاد امنیت و نظم در کشور مرهون تلاش ها و ایثارگری های نیروی محترم انتظامی است و این نیرو هرگز با کسی که قوانین را رعایت کرده و به هنجارهای کشور احترام قائل هستند تعرضی نداشته است بطور یقین، قاچاقچی ها،متعرضین به نوامیس مردم،دزدها و هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش روحی و روانی مردم از پلیس گلایه می کنند.

امام جمعه دندی همچنین با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و همه توطئه ها و فتنه انگیزی ها مرتبط با سیاستمداران آمریکایی است خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران هرگز آمریکای جنایتکاری که دستش به خون صدها هزار بیگناه هموطن آلوده است را برادر خود نمی داند تحریم های ناجوانمردانه ای که از سوی آمریکا بر کشور اعمال شده و جان صدها بیمار را تهدید می کند هیچگاه نمی تواند برادر ملت ایران باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن محکومیت شدید جنایات باندتروریستی اسرائیل در بیروت و جنوب لبنان بیان داشت: استیصال رژیم صهیونیستی وادارشان کرد تا مردم و شهروندان عادی لبنانی را با چراغ سبز آمریکا نشانه بگیرد و با منفجر کردن (پیجرها ) به گونه ای مردم لبنان را با حزب الله در بیندازد و ولی مردم لبنان چون سایر کشورهای مقاومت در برابر رژیم صفاک و خونریز هرگز دست از مقاومت و آرمان های بزرگ آزادی قدس عزیز و مردم فلسطین نخواهند کشید.

حجت الاسلام حکیمی فر خاطرنشان کرد: همه دنیا بزودی شاهد از بین رفتن این جرثومه فساد و شر مطلق از دنیا خواهند بود فلسطین بازخواهد گشت و مردم فلسطین بازخواهند گشت آرامش و عزت به مسلمانان بازخواهد گشت این وعده خداوند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha