جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184814
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
ا

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان، با تأکید بر اینکه انتقام ما از رژیم منحوس صهیونیستی حتمی است، گفت: اگر بخواهیم به رژیم صهیونیستی که نفس‌های آخرش را می‌زند، احساسی و بدون سنجش پاسخ دهیم، شاید بهانه‌ای دست اذنابش بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم و امام صادق(ع)، اظهار داشت: بهترین هدیه‌ای که می‌توانیم به پیامبر اکرم(ص) بدهیم، قرائت قرآن و تفکر در آن است.

وی با اشاره به روایت امام صادق(ع) درباره چهار هدیه قرآن، گفت: اول اضافه شدن برکت است، برکت همیشه در فیش حقوقی نیست بلکه در تلاوت و تفکر در قرآن کریم است، دوم ملائکه به آن خانه ورود می‌کنند، سوم شیطان به آن خانه ورود نمی‌کند و چهارم آن خانه همانند یک ستاره می‌درخشد.

امام جمعه سیریک، با اشاره به حادثه منا و شهادت حجاج بیت الله گفت: ما با سعودی هیچ برادری نداریم، ما با اهل سنت برادر هستیم نه وهابیت، در منا بی کفایتی اینها را دیدیم خانواده‌هایی که پرچم‌های لَبَیک اللهُم لَبَیک، لَبَیکَ لا شَریکَ لَکَ لَبَیک آماده کرده بودند اما بنر انا الله و انا الیه راجعون در منزل آنها نصب شد.

وی تصریح کرد: از شهردارها، شوراها و دهیاران درخواست داریم بلوارها و خیابان‌ها را با نام شهدای منا منور کنند.

حجت الاسلام سالاری، با تأکید بر اینکه انتقام ما از رژیم منحوس صهیونیستی حتمی است، ابراز کرد: امروز شاهد دست و پا زدن رژیم صهیونیستی در مرداب خون‌های کودکان فلسطینی هستیم، امروز بچه‌های حزب الله و یمنی نفس رژیم صهیونیستی را گرفته‌اند، ما اگر بخواهیم به این رژیم صهیونیستی که نفس‌های آخرش را می‌زدند احساسی و بدون سنجش پاسخ دهیم، شاید بهانه‌ای دست اذنابش بدهیم اما در حقیقت این جسم بی جان دیگر توان بلند شدن را ندارد.

وی یاد آور شد: ضمن تبریک بازگشایی مدارس، از زحمات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در اجرای پویش جشن عاطفه‌ها و تامین لباس و لوازم تحریر برای دانش آموزان بی‌بضاعت، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha