جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1184818
۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹
امام جمعه

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه وعده انتقام رهبری از اسرائیل قطعی است گفت : رهبر معظم با اشاره به وعده قرآن و سنت‌های الهی فرمودند هیچ قدرتی نمی‌تواند دربرابر این سنت‌ها غلطی بکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی درخطبه‌های این هفته نمازجمعه کاشان درمصلی بقیه الله الاعظم(عج) این شهر، ضمن گرامی داشت هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اکرم (ع) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی علمی علی باقر(ع) با حضور دکتر قالیباف، اظهار داشت: از ۱۲۰ مقاله ارائه شده ۳۲ مقاله در این کنگره پذیرفته شد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی بر این نکته تاکید داشتم که ما از شما امکانات بودجه‌ای نمی‌خواهیم بلکه از شما نگاهی که مقام معظم رهبری به منطقه کاشان دارند را می‌خواهیم، گفت: نگاه قوه مجریه و قوه قضاییه نیز به کاشان باید منطبق با نظر مقام معظم رهبری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه ما از قوه مقننه تسهیل و تقویت نگاه منطقه‌ای به کاشان را می خواهیم یادآور شد: اگر بخواهد نگاه قوه مقننه، مجریه و قضاییه تغییرکند مولفه‌هایی دارد که باید در یک جلسه سه نفره با حضور فرمانداران و نمایندگان مردم منطقه در مجلس در تهران بررسی شود.

عضوخبرگان رهبری با بیان اینکه مردم منطقه کاشان نظرکرده هستند گفت: به تعبیر شهیدمطهری و علامه مصباح اگر کار ارادی بخواهد انجام شود باید با غالب شدن عقل و اندیشه، احساسات تحریک شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مردم منطقه کاشان علاوه بر فراگیری فرهنگ اهل بیت(ع)، علمشان را نیز ازعلی بن باقر(ع) فرا گرفته‌اند، اظهار کرد : علی بن باقر(ع) حوادث عاشورا را از سه ساله کربلا و علمش را درکنار امام باقر (ع) و امام صادق (ع) یادگرفته است، لذا مردم منطقه کاشان افتخار دارند که علاوه برعلم و حوادث عاشورا را، مستقیم با یک واسطه از امام معصوم دریافت کرده اند، لذا کارهای ارادی این مردم با سرعت بیشتر در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه درکاشان ضمن گرامی داشت بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: باید فواید علم و انگیزه درس خواندن برای دانش آموزان، دانشجویان و طلاب فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به غفلت نفوذ در رابطه جنایت اخیر توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل امروز در حال حاضر دست و پا می‌زند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه ۲۸ کشور با تخلیه اطلاعاتی شبکه موساد را نابودکردند، گفت: در داخل اسرائیل هم کارخانجات متعددی که بدون و نام و نشان بوده منفجر شدند ضمن اینکه دانشگاهایشان نیز در بلاتکلیفی به سر می برند و وضعیت بسیار بد و بحرانی اقتصادی دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه وعده انتقام رهبری از اسرائیل قطعی است، تصریح کرد : رهبر معظم با اشاره به وعده قرآن و سنت های الهی فرمودند هیچ قدرتی نمی تواند دربرابر این سنت‌ها غلطی بکند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha