یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
کد خبر: 1184851
۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
اراک

حوزه/نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اراک گفت:مسلمانان باید بیش از گذشته اتحاد و وحدت داشته باشند و آنانی که فرقه‌گرایی را دامن می‌زنند خیانتکار هستند، زیرا منافع مشترک ما بیش از اختلافات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،آیت‌الله دری‌نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص)و میلاد امام جعفرصادق (ع)،اظهار داشت: وحدت به عنوان یک استراتژی و ضرورت برای دنیای اسلام در مقابل دشمنان قسم خورده امری ضروری است.

وی گفت:تفرقه بزرگترین مصیبت و وحدت عامل افتخار امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مسلمانان باید بیش از گذشته اتحاد و وحدت داشته باشند و آنانی که فرقه‌گرایی را دامن می‌زنند خیانتکار هستند، زیرا منافع مشترک ما بیش از اختلافات است.

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، یک سرمایه است و کارنامه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جنایت های رژیم صهیونسیتی افزود: رژیم صهیونسیتی پنج میلیون جمعیت دارد که با رویدادهای اخیر در حال ترک سرزمین اشتغالی هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ضمن تسلیت به خانواده شهدا در اثر انفجار پیجر در لبنان خاطرنشان ساخت : اسرائیل فکر نکنند با این جنایت ملت لبنان و فلسطین عقب‌نشینی خواهند کرد بلکه عزم مردم بیشتر و ماهیت جنایتکاری دشمنان آشکار می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: سازمان ملل تصویب کرد تا اسرائیل یک سال آینده سرزمین اشتغالی را تخلیه کند اما ضمانت اجرایی ندارد و کشورهایی هستند که حق وتو دارند و با این مصوبه مخالفت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha