جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
.

حوزه/ امام جمعه ماهدشت گفت: آنچه در عمل دیده می‌شود در برخی موضوعات بسیار جای تامل دارد، از جمله برخی افراد که دارای محکومیت در فتنه ۸۸ و فتنه ۱۴۰۱ هستند در مناصب شورای اطلاع رسانی مشغول شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه ماهدشت، با اشاره به ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس ما مفاهیمی را به عرصه جامعه آورد که مطابق قرآن کریم و دستورات اهل بیت(ع) بود و البته تحقق این مفاهیم بخاطر وجود رهبری امام راحل و میدان‌داری علمای دین براساس تفکرات و ارشادات امام بود.

وی افزود: تجربه کردیم اگر ایمان بالله و اجتناب از طاغوت را از بن دندان معتقد باشیم، بر دشمن تا دندان مسلح پیروز می‌شویم و اجازه نمی‌دهیم به اهداف شومش برسد.

وی تصریح کرد: کسی مانند صدام که در عراق قبل شروع جنگ مصاحبه کرد که یک هفته دیگر در تهران مصاحبه دوم را انجام خواهم داد، ۸ سال در برابر مقاومت رزمندگان ایمانی انقلاب اسلامی نتوانست کاری بکند.

امام جمعه ماهدشت، با اشاره به آغاز فصل تعلیم و تربیت در کشور، یادآور شد: سند تحول آموزش و پرورش به عنوان یک سند پرافتخار و متعالی است و متناظر با آن حتما برش‌های استانی داریم که باید برای ما روشن باشد چند درصد در مسیر تحقق آن پیش رفتیم و در این سال تحصیلی چه گام‌هایی را باید برداریم که لازم است مسئولان در شورای عالی آموزش و پرورش استان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های آموزش و پرورش در ماهدشت، تصریح کرد: در ماهدشت در حوزه سخت افزار مدارس دچار مشکل هستیم، هم به لحاظ ساختمانی و هم به لحاظ تجهیزات و لذا از مدیرکل نوسازی مدارس تقاضا داریم توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشد.

حجت الاسلام رادمرد، به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در لبنان در امتداد اقدامات تروریستی در غزه، شاهد بهره‌برداری غیر انسانی رژیم منحوس صهیونیستی از تجهیزات الکترونیکی و دستکاری و انفجار این تجهیزات و به شهادت رسیدن دها تن و ۳۰۰۰ مجروح هستیم، رژیم صهیونیستی وحشیگری را به نهایت رسانده و وحشی تر از آنها، آمریکا و سران اروپا هستند که که از این رژیم حمایت می‌کنند.

امام جمعه ماهدشت، با اشاره بیان طرح وفاق ملی توسط رئیس جمهور، ابراز کرد: آنچه در عمل دیده می‌شود در برخی موضوعات بسیار جای تامل دارد، از جمله برخی افراد که دارای محکومیت در فتنه ۸۸ و فتنه ۱۴۰۱ هستند در مناصب شورای اطلاع رسانی مشغول شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این همه جوان مستعد و پای کار انقلاب داریم، آیا فقط این افراد با گذشته مشخص می‌توانند ما را در مسیر اسلام و انقلاب و شهدا حرکت دهند؟ لااقل برای زیردستان وفاق را ترجمه معنا کنید که بدانند به کجا بروند و چگونه مدیریت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha