جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تبریز

حوزه/ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: به دنبال افزایش حقوق فرهنگیان، متناسب با سایر دستگاه‌ها و مسکن، ماشین و حتی سفر فرهنگیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش، امروز در جمع دبیران مدرسه مرحوم محمد کلکته‌چی ناحیه ۱ تبریز گفت: به دنبال افزایش حقوق فرهنگیان، متناسب با سایر دستگاه‌ها و مسکن، ماشین و حتی سفر فرهنگیان هستیم.

وی، سرمایه اصلی کشور را نیروی انسانی دانست و بیان کرد: معلمان باید با انگیزه کامل و دغدغه‌مند نسبت به علم و با علاقه در کلاس‌ها حضور یابند. همکاران ما هرگز، مشکلات شخصی را داخل کلاس نبرده‌اند.

محمودزاده در ادامه با اشاره به اهمیت آزمون‌های نهایی در کنکور سراسری، بیان کرد: با توجه به برگزاری آزمون‌های پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی و تصحیح اوراق توسط سایرین، رتبه استان‌ها به تفکیک مدرسه، جنسیت، کلاس، کتاب، منطقه و استان، رصد می‌شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: دبیران و معلمان می‌توانند با استفاده از تخصص و تجارب خود در مورد میانگین نمرات نهایی آسیب شناسی کرده و به ارتقا و کیفیت‌بخشی آموزش کمک کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش جایگاه آذربایجان شرقی در امور پرورشی و فرهنگی و تربیتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: آذربایجان شرقی، مهد تشیع است و انتظار می‌رود این استان، برنامه‌های پرورشی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش‌آموزان به ویژه در حوزه برپایی نماز که مورد تاکید وزیر محتر محترم آموزش و پرورش نیز است، داشته باشد.

وی، تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس را منشا خیر و برکت دانسته و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور روزهای شجاعت غیرت است و همه باید این ارزش‌ها و مفاهیم را به دانش‌آموزان، انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه جامعه توسط دانش‌آموزان، اتفاق می‌افتد، گفت: معلمان برای آینده کشور در کنار مسایل آموزشی، تربیتی و پرورشی، حضور ثمربخش داشته باشند. دانش‌آموزان، معلمان را قبول دارند و به آن‌ها احترام می‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلیلی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    بزن نمیر بهار میاد شما پاداش بازنشستگی ما که حالا یکسال کامل گذشته و یک ریال ندادن واریز کن اینا پیشکش