جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ معلمان باید دانش‌آموزان را طوری تربیت کنند که از نظر علمی و اخلاقی و ایمانی قوی و پیشرو و پیشقدم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، صبح یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان دخترانه عفت با تبریک آغاز سال تحصیلی و آغاز تلاش برای یادگیری به دانش‌آموزان توصیه کرد: جدی درس بخوانید و مراقب رفتار و گفتار و کردار خود باشید.

وی از معلمان نیز خواست: مراقب دانش‌آموزان باشند زیرا آنها امانت‌های الهی و آینده ساز کشور و عالم اسلام هستند.

آیت‌الله ناصری تاکید کرد: هم تحصیل و هم علم و هم تقوا باید در کنار هم در فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مدنظر باشد؛ معلمان باید دانش‌آموزان را طوری تربیت کنند که از نظر علمی و اخلاقی و ایمانی قوی و پیشرو و پیشقدم باشند.

وی عنوان کرد: امروز کشور ما در جهان اسلام الگو است و این ویژگی باید حفظ و تقویت شود و معلمان و مدیران و والدین در این زمینه مسئولیت زیادی دارند.

آیت‌الله ناصری با اشاره به مسئولیت خطیر والدین در قبال دانش‌آموزان افزود: والدین هم مسئولیت دارند و باید با تربیت درست فرزندان خود را به مسیر موفقیت هدایت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تربیت صحیح دانش آموزان بتوانیم کشوری آباد و انقلابی بزرگ و جهانی داشته باشیم‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: این دانش‌آموزان باید مقدمه ساز و زمینه ساز حضور حضرت مهدی باشند و همه ما باید برای تربیت درست آنها تلاش کنیم.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران استان و دانش‌آموزان برگزار شد، زنگ مهر و ایثار توسط آیت‌الله ناصری در دبیرستان دخترانه عفت نواخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha