جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر در زنجان

حوزه/ استاندار زنجان گفت: دو مسیر آسان و درست پیشروی دانش‌آموزان است که انتظار می‌رود خودشان را برای کاردرست که زحمت زیادی هم دارد آماده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، محسن افشارچی، روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس استان زنجان، در مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی، با گرامیداشت یاد شهید بزرگوار مجید شهریاری، افزود: اخلاق و تقوا این شهید را به مقام بالا رساند و هر کدام از دانش‌آموزان باید این شهید را الگوی خود قرار دهند.

افشارچی با بیان اینکه استعداد یک امر خدادادی است که در کنار آن باید به عنصر دیگر که عقل و توانایی است هم توجه شود، افزود: دانش آموزان این مدرسه در دوره دوم تحصیلات متوسطه هستند و به نوعی در دوران سخت تصمیم سازی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این مقطع باید برای آینده خود تصمیم بگیرند، اظهار داشت: امروز دو مسیر آسان و مسیر درست پیش‌روی آنها قرار دارد که مسیر درست زحمت دارد و از الان باید خودشان را برای کار درست آماده کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه به عنوان مثال دانش آموزان می توانند اوقات فراغت خود را در فضای مجازی سپری کنند و یا برعکس به مطالعه مشغول شوند، اظهار داشت: دانش آموزان اگر می‌خواهند تمرکز خود را تقویت کنند باید به موضوع مطالعه توجه داشته‌ باشند.

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: یقیناً در میان شما ابن‌سیناها و شهریاری‌های وجود دارد که در آینده مشخص می‌شود، بنابراین قدر و جایگاه خودتان را بدانید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha