جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پیام صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پیام صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

بازگشایی مدارس و شروع مجدد جهاد علمی در بستر تعلیم و تربیت، نویدبخش سفر دانایی و توانایی و تابش نور علم بر سرزمین دل‌های نوجوانان و رویش اندیشه‌های متعهدانه در نظام اسلامی است.

تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس، پیام‌آور حضور انسان‌های مخلص و تربیت‌یافته مکتب تعلیم و تربیت در مکتب ایثار و شهادت و به نمایش گذاشتن تابلوهای بی‌نظیر شجاعت، ایثار و معنویت است.

درود رحمت الهی بر امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای تربیت یافته مکتب او.

بی شک، امروز وظیفه شما دانش‌آموزان، زنده نگهداشتن راه پر عزت شهدا و تجهیز خود به دو بال علم و ایمان، جهت استمرار نظام عزیز اسلامی و عزت و سربلندی آن است.

قطعاً شما عزیزان نمی‌توانید ظلم بی‌سابقه تاریخی بر کودکان و دانش‌آموزان بی‌پناه غزه را ندیده و بر آن دردمند نباشید. امروز وظیفه همه ما دعا برای پیروزی فلسطین قهرمان، محو و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

اینجانبان شروع سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت مخصوصاً شما آینده‌سازان نظام اسلامی، تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت‌مندی و نیک‌روزی شما را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha