جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
زنگ نماز

حوزه/ نماز جماعت اول وقت دانش آموزان همزمان با آیین استانی آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه اویسی یزد با حضور مسئولان و دانش آموزان و در هزار و ۵۰۰ مدرسه در سطح استان یزد اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، نماز جماعت اول وقت دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در آیین استانی زنگ مهر و ایثار به میزبانی مدرسه دخترانه اویسی یزد و نیز نماز جماعت اول وقت ظهر امروز در ۱۵۰۰ مدرسه دیگر استان یزد نیز اقامه شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، در این مراسم با اشاره به آغاز طرح سراسری مِهر با مٌهر در مدارس استان یزد گفت: باتوجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه اولویت آموزش و پرورش اقامه نماز و اهمیت به قرآن در بین دانش آموزان باشد، این طرح در راستای ترویج فرهنگ نماز، هرچه باشکوه‌تر و با کیفیت‌تر در مدارس استان یزد اجرا می‌شود.

عبداللهیان افزود: با همت خیران و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان یزد، تعدادی از مدارسی که بدون نمازخانه بودند در سال تحصیلی جدید نمازخانه‌های این مدارس به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: بیش از یکهزار امام جماعت نیز در مدارس استان در سال تحصیلی جاری در امر برگزاری نماز جماعت اول وقت همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha