جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، در پیامی حادثه اندوهبار انفجار معدن در طبس را که منجر به جان باختن شماری از کارگران شد، تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه در مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان، در پیامی حادثه اندوهبار انفجار معدن در طبس را که منجر به جان باختن شماری از کارگران شد، تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

تلاش و کوشش برای کسب روزی حلال، ماندن در مسیر بندگی خداوند است و پاداش جهاد در طریق حق تعالی دارد؛ از این رو، امام جعفرصادق(علیه‌السلام) کسی را که به دنبال درآمد و روزی حلال باشد، همانند مجاهد در راه خدا توصیف کرده‌اند.

خبر درگذشت تعدادی از کارگران و تلاشگران در حادثه معدن زغال سنگ طبس، موجب تاثر شد؛ ایشان مصداق مجاهدان راه خدا هستند که در سخت ترین و دشوارترین شغل‌ها به خدمت مشغول بودند و با نهایت تاسف، امروز جان خود را در حین مجاهدت از دست دادند.

حوزه علمیه خراسان ضمن عرض تسلیت صمیمانه به بازماندگان، از خداوند متعال برای آن مرحومان رضوان واسعه و مغفرت مسئلت دارد و از مسئولان مرتبط می‌خواهد ضمن رسیدگی به وضع مصدومان این حادثه دردناک و بررسی علل وقوع این حادثه، نسبت به ایمنی بالاتر، برنامه و اقدام لازم را مدنظر داشته باشند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث اندوه بار نباشیم.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۱ مهر ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha