جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امینی

حوزه/ حجت الاسلام امینی گفت: دفاع مقدس گنجینه گران بهایی است که هم ما و هم نسل‌های بعد باید از این گنجینه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) نهاد امامت جمعه این شهر، با اشاره به آیه قرآنی در خصوص اتحاد نیروهای مسلح، با بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه گران بهایی است که هم ما و هم نسل‌های بعد باید از این گنجینه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی جنگ تحمیلی را دوران استقلال و عزت کشور بیان کردند، افزود: می‌توان دفاع مقدس هشت ساله را رزمایش وحدت بیان کرد که با همه سختی‌ها و شیرینی‌ها ملت و دولت و نیروهای مسلح با اتحاد این دفاع جانانه را انجام دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با تاکید بر افزایش توان و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح و مردم در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: مَثَل دوران دفاع مقدس را می‌توان بذر افشانی در دل خاک سخت عنوان کرد که امروز نتایج آن را می‌توانیم مشاهده نماییم.

وی با تاکید بر بازخوانی خاطرات و درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس، گفت: امروز آن درس‌ها و عبرت‌ها کارساز است و می‌توانیم در منطقه و جهان نمود عینی آن را ببینیم.

امینی با اشاره به وحدت امت اسلام که دستاورد مهم پیامبر برای همه عصرهاست، تصریح کرد: وحدت امت اسلامی مورد تاکید رهبری انقلاب است و باید قدر وحدت اسلام را بدانیم و در بسط و گسترش و استحکام آن تلاش کنیم.

این مسئول با تاکید بر سرمایه گرانقدر دوران دفاع مقدس، متذکر شد: جوانان ایثارگر، مقاومت و ایستادگی در برابر سختی‌ها و کمبودها در آن دوران سبب شکوفایی ملت ما در عرصه‌های مختلف در حال حاضر شده است.

امام جمعه شاهرود ابراز داشت: هنر این است که در سختی‌ها و دشواری‌ها بتوان با توکل به خدا موفق شد و ظرفیت‌ها و استعدادها را شکوفا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha