جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
افتتاح خانه‌های محیط زیست مساجد در محلات منطقه ۷

حوزه/ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ تهران از افتتاح و راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست در مساجد منتخب محلات سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مصطفی علیپور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ تهران در مراسم افتتاح خانه‌های محیط زیست مساجد در محلات منطقه ۷، اظهار داشت: خانه‌محیط زیست با هدف توانمندسازی و جلب مشارکت حداکثری شهروندان و تحقق اهداف محیط زیستی در محلات منطقه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: با ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این خانه‌ها، موجبات رشد و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست به صورت محله‌ای و فرامحله‌ای و انتقال آن به گروه‌های مختلف اجتماعی، موجب می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۷ تهران، تصریح کرد: نظر به اهمیت مشارکت مردمی و استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های‌ مساجد محلات و فعالان کانون‌های محیط زیست، خانه محیط زیست در مساجد الجواد(ع)، طلاچیان، حجت ابن الحسن عسگری(ع) و مالک اشتر در خدمت شهروندان قرار گرفته و به زودی نمازگزاران این مساجد در اولین کارگاه آموزشی محیط زیست شرکت خواهند کرد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور فاطمه کریمی معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، خانواده معظم شهدا، ائمه جماعات مساجد، شهرداران نواحی، مدیران اجتماعی نواحی، مدیران سراهای محلات، سرپرست و کارشناسان محیط زیست نواحی و اعضای کانون دوستداران محیط زیست برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha