جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
یدالله رحمانی به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت چهاردهم معارفه شد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تکریم و معارفه استاندار جدید و سابق این استان گفت:حاشیه‌سازی‌ها، انرژی و وقت مسئولان را می‌گیرد و سرعت قطار توسعه را کاهش می‌دهد که امیدوارم استاندار جدید از حاشیه‌ها دوری و تنها به فکر رفع مشکلات مردم، تکمیل پروژه‌های عمرانی و توسعه اقتصادی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تکریم و معارفه استاندار جدید و سابق این استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه میهمانان که در این مراسم شرف حضور دارند اظهار کرد: حاشیه‌سازی‌ها، انرژی و وقت مسئولان را می‌گیرد و سرعت قطار توسعه را کاهش می‌دهد که امیدوارم استاندار جدید از حاشیه‌ها دوری و تنها به فکر رفع مشکلات مردم، تکمیل پروژه‌های عمرانی و توسعه اقتصادی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۰ درصد آب‌های سطحی کشور متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان کرد: بسیاری از روستاها و برخی شهرهای این استان در فصل گرم سال با تنش آبی روبه‌رو هستند، در حالی پروژه‌های حوزه آب روند لاک‌پشتی دارند و در واقع سهم مردم این دیار از آب‌های روان داده نشده است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ناراحت نیستیم که آب‌های این استان به جاهای دیگر می‌رود، تأکید کرد: مسئولان و متولیان امر باید به فکر تخصیص سهم آب استان باشند و مسئولان استانی نیز این مهم را به عنوان یک اولویت اساسی و اصلی مستمر پیگیر باشند و در این زمینه دغدغه داشته باشند که آیندگان به نیکی از آنان یاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از کمبودها و محرومیت‌ها در این استان گلایه کرد و افزود: استانی با داشتن بیش از ۲۰ درصد تولید نفت و گاز، جاذبه‌های کم‌نظیر گردشگری، ۱۰ درصد آب‌های سطحی و ... مستحق محرومیت و نداری نیست.

وی با ابراز نگرانی از تأخیر در تکمیل و بهره برداری از برخی پروژه‌های عمرانی ـ زیرساختی ادامه داد: برخی از پروژه‌ها در این استان از جمله جاده ملی پاتاوه به دهدشت نزدیک به ۳ دهه به طول انجامید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی این را هم گفت که طبق گفته وزیر کشور، استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به صورت مستقل انتخاب شده‌اند و البته کارنامه خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله بودجه داشتند، از ایشان می‌خواهیم که اعتبارات به استان بیشتر بیاید و پروژه‌ها زودتر به سرانجام برسند.

وی خدمات ارائه شده به مردم استان در دولت شهید رئیسی را ستودنی دانست و گفت: دو سفر رئیس جمهور شهید به این دیار منشأ خیر و برکت بوده است.

نمایندگی ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدار برخی مسئولان استان با رهبر معظم انقلاب در تابستان امسال خاطرنشان کرد: فرصتی پیش آمد و در سفری که داشتیم و به محضر مقام معظم رهبری رسیدیم، ۱۰ بند را درخصوص مشکلات استان تقدیم کردیم و ایشان فی المجلس به عارف، معاون اول ریاست جمهوری دستور حل مشکلات را دادند.

یادآور می‌شود، آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون (بعد ظهر امروز) با حضور نمایندگان استان، وزیر کشور، نماینده ولی‌ فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha