جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
علی خاتمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه ‌نیروی هوایی ارتش پیشتاز در حمله به دشمن و دفاع از میهن اسلامی است، اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی به برکت قرآن پیروز نبرد خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: در جنگ، قدرت هوایی حرف اول را می‌زند، کارکنان نیروی هوایی ارتش در اوج حکومت نظامی اولین گروهی بودند که با امام بیعت کردند و راه پیروزی انقلاب هموار شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از یگان‌های پیشتاز در حمله به دشمن و دفاع از تمامیت ارضی و بالا بردن قدرت دفاعی کشور ما در برابر دشمنان، شما عزیزان در نیروی هوایی ارتش هستید و باید به این امر افتخار کنید.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با اهدای ۲۱۸هزار شهید گلگون کفن نگذاشت یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد، تصریح کرد: ما جنگ را شروع نکردیم و داشتیم ویرانی‌های بعد از انقلاب را درست می‌کردیم که صدام به کشور ما حمله کرد و در دفاع مقدس هم ما دو راه بیشتر نداشتیم، یا باید ذلت را می‌پذیرفتیم و تسلیم دشمن می‌شدیم و یا با دشمن می‌جنگیدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز اقتدار میدانی ما با دیپلماسی و قدرت دفاعی، نفس جانی‌ترین رژیم‌های دنیا را بریده است،اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی که هم اکنون در تونل‌های زیرزمینی در غزه در حال نبرد با دشمن هستند، نیمی از آنها حافظ کل قرآن و بقیه نیز در مسیر قرآن قرار دارند، این‌ها قطعا به برکت همین قرآن پیروز نبرد با صهیونیست‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha