یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
تصاویر/دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان منابع طبیعی کشور با نماینده ولی فقیه در استان ایلام

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و ضرورت مدیریت جهادی در کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با تبریک هفته دفاع مقدس، به اهمیت فرهنگ جهاد و ایثار در تاریخ کشور اشاره کرد و گفت: فرهنگ جهاد و شهدا، میراثی است که پیشکسوتان دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: هر جا که ما با روحیه جهادی وارد عمل شویم، موفق خواهیم بود. مدیران جهادی و پاکار، رمز موفقیت ما در عرصه‌های مختلف هستند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری به تأثیرات مثبت مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان و شهدا با روحیه جهادی خود، هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و این امر باعث ایجاد عظمت و اقتدار برای کشور شد.

وی همچنین به تأثیرات فرمایشات مقام معظم رهبری بر اقتصاد جهانی اشاره کرد و گفت: فرمایشات ایشان در حال حاضر بر بورس و اقتصاد دنیای غرب تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه به ضرورت حمایت از پروژه‌های زیست‌محیطی و جنگل‌کاری اشاره کرد و گفت: ما نیاز به روحیه جهادی در کاشت درخت و حفظ منابع طبیعی داریم. این اقدامات نه تنها به بهبود وضعیت محیط زیست کمک می‌کند، بلکه نشاط و امید را در جامعه افزایش می‌دهد.

وی همچنین به تلاش‌های صورت‌گرفته در استان ایلام برای ایجاد جنگل و حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: این اقدامات باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم از این سرمایه‌های ملی به خوبی محافظت کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی در پایان، از تمامی افرادی که در این راستا تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و بر لزوم حمایت‌های بیشتر از پروژه‌های زیست‌محیطی تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha