جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ اساتید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ر بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل از همه آزادگان جهان، دولت های عربی و اسلامی، می‌خواهیم که سکوت و مصلحت سنجی ‌های خلاف رضایت حق تعالی را کنار گذاشته و اقدامات صریح و قاطع را در مقابل اعمال این رژیم جانی و شیطانی به عمل آورند و به صدور بیانیه اکتفا نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،به دنبال ادامه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین ، لبنان، نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی ،اساتید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای اقدام تجاوزکارانه رژیم اسرائیل علیه غیرنظامیان در لبنان و فلسطین را بشدت محکوم کردند و از آزادی‌خواهان جهان و کشورهای مسلمان خواستند که سکوت و مصلحت سنجی ‌های خلاف رضایت حق تعالی را کنار بگذارید.

در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَن یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ

پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند!

رژیم جعلی، سفّاک و کودک کش صهیونیستی که مولود و حاصل جنایات غرب علیه بشریت و مسلمانان بوده است، بعد از سالها وحشیگری و قتل و خونریزی گسترده در غزه به ویژه بعد از طوفان الاقصی، به دلیل عصبانیت ناشی از ناکامی در دست‌یابی به هیچکدام از اهداف پلید خود، بار دیگر ذات شیطانی آمیخته با جنون خود را با حمله به لبنان و و کشتار مردم نشان داد.

اساتید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از جبهه مقاومت، حزب الله مقتدر و مردم شریف لبنان، نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی اعلام داشته و ضمن ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدای مقاومت،هرگونه کوتاه آمدن در مقابل این شیطان خبیث را مردود و خیانت به شهدا و خیانت به اصل انسانیّت می داند.

به فضل الهی هر چه زودتر شاهد تحقق وعده‌ی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در نابودی این رژیم جعلی خواهیم بود و همچنین از همه ی برادران و خواهران مسلمان، آزادگان جهان، دولت های عربی و اسلامی، می‌خواهیم که سکوت و مصلحت سنجی ‌های خلاف رضایت حق تعالی را کنار گذاشته و اقدامات صریح و قاطع را در مقابل اعمال این رژیم جانی و شیطانی به عمل آورند و به صدور بیانیه اکتفا نکنند.

«یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ »

سنصلی فی القدس ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha