جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بیانیه

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ » (حج/٢٩)

کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

رژیم جعلی، سفاک و کودک کش صهیونیستی که بیش از هفتاد سال است که جنایات ددمنشانه خود را بر علیه بشریت و علی الخصوص محاصره نزدیک به دو میلیون انسان در غزه ی مظلوم و محروم کردن آنان از کمترین امکانات حیات بشری را در کارنامه سیاه خود دارد، بار دیگر ذات پلید و نحس خود را در جنایتی جنون آمیز و ذلیلانه با حمله به لبنان عزیز، به جامعه جهانی نشان داد.

مدیریت حوزه علمیه استان یزد ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از جبهه مقاومت، حزب الله و مردم شریف لبنان، نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی اعلام داشته و به فضل الهی هر چه زودتر شاهد تحقق پیام ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در نابودی این رژیم جعلی خواهیم بود و همچنین از همه ی برادران و خواهران مسلمان، آزادگان جهان، دولت های عربی و اسلامی، میخواهیم که سکوت و مصلحت سنجی را کنار گذاشته و اقدامات صریح و قاطع را در مقابل اعمال این رژیم جانی و شیطانی به عمل آورند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

٣ مهر ١۴٠٣

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha