جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
فرمانده سپاه استان قزوین

حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت حماسه آفرینی مجاهدان و فداکاران جنگ هشت سال دفاع مقدس است که مردم در آن دوران برای دفاع از میهن اسلامی در مقابله با دشمن متجاوز به پا خواستند و جانانه از خاک وطن دفاع کردند، لذا این دفاع مقدس متعلق به همه آحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در مراسم یادواره شهدای روستای پروان که در شهرستان آوج برگزارشد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت حماسه آفرینی مجاهدان و فداکاران جنگ هشت سال دفاع مقدس است که مردم در آن دوران برای دفاع از میهن اسلامی در مقابله با دشمن متجاوز به پا خواستند و جانانه از خاک وطن دفاع کردند، لذا این دفاع مقدس متعلق به همه مردم است.

سردار رفیعی خاطرنشان کرد: درس بزرگ شهیدان، استقامت و ایستادگی، ایثار و از خودگذشتگی در برابر ظلم و زورگویی غربی ها بود که ما در برابر تمام نظام سلطه بدون هیچ ترسی ایستادیم و دشمن را شکست دادیم.

فرماند ه سپاه استان قزوین یاد و خاطره مقام شامخ و معظم شهدا را گرامی داشته و هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال پیام شهدا عنوان وبیان کرد: همه ما عظمت و اقتدار و جایگاه ممتاز امروز کشورمان را در منطقه و جهان، مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و شهدا از جان و مال و خانواده خود برای امنیت و آسایش و آرامش ما گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: امروز همه ما وظیفه داریم با خدمت صادقانه در پست هایی که در اختیار داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که آرامش و مسوولیت هایی که امروز ما در اختیار داریم ارمغان ایثار و فداکاری آنها است.

وی ادامه داد: ایستادگی ۸ ساله، مقاومت و دستیابی به پیروزی‌های بی‌شمار در این رخداد در برابر دنیای استکبار حاصل وحدت، یکدلی، اعتماد به نفس، اراده راسخ و ایمان محکم مردم ایران است.

وی اظهار کرد:رزمندگان اسلام با توسل به ائمه اطهار و معصومین و دعاها و نماز شب‌های و روحیه جهادی بر دشمن دیروز شدند.

سردار رفیعی بیان کرد:دفاع مقدس جریانی از آموزه‌های اخلاقی، معنوی و ملی است که برای همه درس‌های آموزنده و بزرگی دارد که تأسی به این آموزه‌ها امروز راه چاره و رمز پیروزی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha