جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
استاندار قزوین

حوزه/ استاندار قزوین گفت: اگر در زمان وقوع برخی مسائل در استان قزوین در همان زمان‌های ابتدایی ریشه انحراف شناسایی و مرتفع می‌شد برای مردم و سایر دستگاه‌ها چالش به وجود نمی‌آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم تودیع معارفه دادستان قزوین که پیش از ظهر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی در طی چندسال گذشته زحمات بسیاری متحمل شد و در این ایام کوتاه اتفاقات بزرگی رخ داد که این اقدامات نشان می‌دهد سرمایه اجتماعی ارتقا پیدا کرده است.

استاندار قزوین بیان کرد: طی دوسال گذشته با چالش‌های جدی بسیاری مواجه بودیم که ریشه برخی اتفاقات ریشه در گذشته داشت و اگر به موقع به آن پرداخته و توجه می‌شد شرایط کنونی پیش نمی‌آمد.

وی بیان کرد: عبرت گیری از گذشته و شناسایی منشا بروز حوادث برای پیشگیری از اتفاقات یک امر ملزوم است و زیبنده ما نیست که در آینده نیز با چنین مسائلی مواجه شویم.

این مسئول ابراز کرد: اگر در زمان وقوع مسئله و در همان زمان‌های ابتدایی ریشه انحراف شناسایی و مرتفع می‌شد برای مردم و سایر دستگاه‌ها چالش به وجود نمی‌آمد.

وی در پایان گفت: مسئله پرونده خودرویی در زمان معقولی جمع بندی شد و امیدواریم در ادامه نیز این مسیر ادامه داشته باشد که این موفقیت مرهون و مصادق بارز اعتماد به جوانان بود چنانچه بازپرس این پرونده به عهده یک جوان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha