جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1186395
۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
ضبط ۷۰ تلاوت تصویری در استان البرز

حوزه/ معاونت تولید و نظارت شورای عالی قرآن با همکاری صدا و سیمای استان البرز، تعداد ۷۰ تلاوت تصویری از قاریان ممتاز این استان ضبط کرد تا برای پخش از سیمای این استان آماده پخش شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، معاونت تولید و نظارت شورای عالی قرآن در ادامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها، طی همکاری مشترک بین شورای عالی قرآن و صدا و سیمای استان البرز، تعداد ۷۰ تلاوت تصویری از استادان و قاریان ممتاز این استان تولید کرد.

این آثار تصویری، طی سه روز از ۲۶ تا ۲۸ شهریور تولید شد و پس از انجام مراحل تدوین و نظارت، در اوقات اذان‌گاهی شبکه استانی البرز پخش خواهد شد.

در هفته‌های گذشته، قطعات تعیین‌شده تلاوت به قاریان استان اعلام و کارشناسی و کارورزی تلاوت‌ها به صورت مجازی انجام شد و نهایتاً تعداد ۲۰ قاری برای ضبط تلاوت تصویری انتخاب شدند.

1

در این برنامه که به میزبانی صداوسیمای البرز همراه بود، محمد اسدی مدیر تولید و سیدمحمد کرمانی کارشناس تولید شورای عالی قرآن، همچنین یوسف افشاری‌نیا، مدیرکل صدا و سیمای البرز، صالح اطهری‌فرد، نماینده شورای عالی قرآن در البرز و حمیدرضا اکبرنژاد، نماینده دفتر ولی فقیه در استان مشارکت داشته‌اند.

1

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha