چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
اهواز

آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدرسه علمیه خواهران شهرستان اهواز همزمان با هفته وحدت و دفاع مقدس در مدرسه علمیه الزهرا (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدرسه علمیه خواهران شهرستان اهواز همزمان با هفته وحدت و دفاع مقدس با حضور سردار عبدالمجید عقیلی، پیشکسوت دفاع مقدس در مدرسه علمیه الزهرا (س) اهواز برگزار شد.

این برنامه به میزبانی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) و به‌ صورت مشترک با مدرسه علمیه الزهرا(س) با حضور مدیران، کادر، اساتید و طلاب در سالن نمازخانه این مدرسه و به همراه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، سردار عقیلی ضمن تبیین نقش بانوان طلبه در پشتیبانی جبهه حق علیه باطل گفت: از مهم‌ترین جلوه‌های حضور بانوان در دفاع مقدس، نقش پشتیبانی -خدماتی آنان و فراهم آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ بود.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: در آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی، بیشتر این خدمات به صورت خودجوش و کمتر سازمان یافته در مراکزی نظیر مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و غیره با مشارکت فعال بانوان صورت می‌گرفت. فعالیت بانوان در ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ به موارد خاصی محدود نمی‌شد و آنها متناسب باتوانایی‌هایشان فعالیت‌های متنوعی انجام می‌دادند.

در پایان مراسم از خانم ها شهناز توکلی و بی بی زهرا شیخ الاسلام دو بانوی طلبه نقش آفرین در دفاع مقدس، تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha