جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1186536
۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
روح الله تیموریان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر ضرورت احیای دفاع مقدس در بطن جامعه گفت: دفاع مقدس و وقایع آن نباید فراموش شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام روح الله تیموریان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار، در آیین افتتاح استودیو شهدا ایوانکی بیان کرد: دفاع مقدس و وقایع آن نباید فراموش شود و حق حیات به گردن کشور دارد.

وی با بیان اینکه حیات ایران اسلامی وابسته به دفاع مقدس است، افزود:جنگ تحمیلی به واقع یک گنج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار تاکید کرد: جنگ بین حق و باطل همچنان ادامه دارد بنابراین بودن دفاع مقدس در بطن جامعه و بین مردم ضروری است.

وی گفت: دفاع مقدس نباید محدود به یک هفته و ایام خاص باشد، امروز ایران درگیر جنگ شناختی است و اسرائیل در رسانه ها همواره در حال تولید محتوا است.

حجت الاسلام تیموریان با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس دست پرورده انقلاب اسلامی ایران بودند، ابراز کرد: بسیاری از سرداران شهید به‌نام و معروف از جمله شهید قاسم سلیمانی و سردار همدانی نیز در دفاع مقدس آموزش دیدند و پرورش یافتند.

وی درباره این استودیو بیان کرد: نوآوری امروز لازمه پیشبرد اهداف انقلاب است که افتتاح استودیو دفاع مقدس کاری نو و خلاقانه است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha