جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر / آیین رونمایی از ویژه‌نامه «روحانیت و دفاع مقدس»

حوزه/ ویژه‌نامه «روحانیت و دفاع مقدس» با حضور شخصیت های حوزوی و جمعی از ایثارگران روحانی در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، آیین رونمایی از ویژه‌نامه «روحانیت و دفاع مقدس»، امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ عصر با حضور شخصیت ها و مدیران حوزوی و استانی در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه واقع در قم، خیابان جمهوری اسلامی، کوچه شماره ۲، پلاک ۱۵ برگزار شد.

ببینید:

تصاویر آیین رونمایی از ویژه‌نامه «روحانیت و دفاع مقدس» در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه

جمعی از روحانیون جانباز بالای ۷۰ درصد و ایثارگران مهمان ویژه این مراسم بودند.

ارائه گزارش و خیرمقدم حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه یکی از برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداختند.

در بخش پایانی مراسم همچنین از ایثارگران مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه تقدیر به عمل آمد.

ویژه‌نامه «روحانیت و دفاع مقدس» رونمایی شد + عکس

شماره اول این ویژه نامه با موضوع تبیین نقش و عملکرد روحانیت در جنگ هشت ساله دفاع مقدس در ۱۶۰ صفحه به سردبیری رمضانعلی عزیزی از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر شده است.

«ردای سرخ شهدای روحانیت/ استاد جـواد محدثی»، «الگوی مدیریت امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی»، «مدیریت راهبردی امام خامنه‌ای در ۸ سال دفاع مقدس»، «نقش آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی(ره) در دفاع مقدس»، «آیت‌الله‌العظمی تبریزی(ره): رزمندگان اسلام بهترین انسان‌های روی زمین»، «خاطراتی از آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در دوران دفاع مقدس»، «آیت‌الله شهید صدوقی(ره)، پشتیبانی محکم برای رزمندگان دفاع مقدس»، «شهید آیت‌الله مدنی(ره) به روایت خاطرات یاران و همراهان»، «مجتهد بزرگ مازندرانی که ۸۰ نفر از شاگردانش شهید شدند / خاطرات آیت‌الله شیخ ابوالحسن ایازی(ره) از دفاع مقدس» و ... فهرست برخی از عناوین منتشر شده در این ویژه‌نامه است.

همچنین «خاطراتی از جبهه‌های غرب و جنوب کشور / گفت‌وگو با آیت‌الله سیفی مازندرانی»، «خاطرات ۳۰ ماهه شهید آل‌هاشم از دوران دفاع مقدس»، «گنجِ جنگ را به مردم نشان دهیم / دو ساعت گپ‌وگفت با یک جانباز روحانی و استاد دانشگاه»، «ناگفته‌هایی از اتفاقات شگفت‌انگیز در دفاع مقدس / گفت وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی»، «خاطرات شنیدنی از طلبه جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس/ گفت‌وگو با روحانی جانباز محمدحسن حسن‌زاده فومنی»، «روایتی روان از خاطرات شهدای والامقام چمران، آوینی، قنوتی و تلخ و شیـرین‌های دوران اسارت/ گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی نریمیسا»، «گوشه‌هایی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس/ به روایت حجت‌الاسلام عزت‌الله مرتضایی»، «خاطراتی از ایام دفاع مقدس/ گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم احمدی‌نژاد» و ... از دیگر عناوین این ویژه نامه می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha