جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ویژه نامه روحانیت و دفاع مقدس

حوزه/ ویژه‌نامه روحانیت و دفاع مقدس در ۱۶۰ صفحه از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه‌نامه روحانیت و دفاع مقدس به سردبیری رمضانعلی عزیزی از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر شد.

بر اساس این گزارش، شماره اول این ویژه نامه با موضوع تبیین نقش و عملکرد روحانیت در جنگ هشت ساله دفاع مقدس در ۱۶۰ صفحه منتشر شده است.

گفتنی است، «ردای سرخ شهدای روحانیت/ استاد جـواد محدثی»، «الگوی مدیریت امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی»، «مدیریت راهبردی امام خامنه‌ای در ۸ سال دفاع مقدس»، «نقش آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی(قد) در دفاع مقدس»، «آیت‌الله‌العظمی تبریزی(ره): رزمندگان اسلام بهترین انسان‌های روی زمین»، «خاطراتی از آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در دوران دفاع مقدس»، «آیت‌الله شهید صدوقی(ره)، پشتیبانی محکم برای رزمندگان دفاع مقدس»، «شهید آیت‌الله مدنی(ره) به روایت خاطرات یاران و همراهان»، «مجتهد بزرگ مازندرانی که ۸۰ نفر از شاگردانش شهید شدند / خاطرات آیت‌الله شیخ ابوالحسن ایازی(ره) از دفاع مقدس» و ... فهرست برخی از عناوین منتشر شده در این ویژه‌نامه است.

همچنین «خاطراتی از جبهه‌های غرب و جنوب کشور / گفت‌وگو با آیت‌الله سیفی مازندرانی»، «خاطرات ۳۰ ماهه شهید آل‌هاشم از دوران دفاع مقدس»، «گنجِ جنگ را به مردم نشان دهیم / دو ساعت گپ‌وگفت با یک جانباز روحانی و استاد دانشگاه»، «ناگفته‌هایی از اتفاقات شگفت‌انگیز در دفاع مقدس / گفت وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی»، «خاطرات شنیدنی از طلبه جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس/ گفت‌وگو با روحانی جانباز محمدحسن حسن‌زاده فومنی»، «روایتی روان از خاطرات شهدای والامقام چمران، آوینی، قنوتی و تلخ و شیـرین‌های دوران اسارت/ گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی نریمیسا»، «گوشه‌هایی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس/ به روایت حجت‌الاسلام عزت‌الله مرتضایی»، «خاطراتی از ایام دفاع مقدس/ گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم احمدی‌نژاد» و ... از دیگر عناوین این ویژه نامه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha