جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خدمتگزاری به مردم با ارزش‌ترین موهبت الهی است که باید قدر این فرصت خدمتگزاری را به خوبی بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، پنجمین جلسه شورای اداری استان امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه شهرستان سنندج، ماموستا اقبال بهمنی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین در این جلسه در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما باید با دل و ایمان به خدا به کار بچسبیم و در راستای خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم با ارزش‌ترین موهبت الهی است که باید قدر این فرصت خدمتگزاری را به خوبی بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود تصریح کرد: بنابراین امیدواریم همه حول محور کمک به مردم و حل مشکلات آنان گام برداریم.

در ادامه این جلسه، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه شهرستان سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی عنوان داشت: خوشبختانه ظرفیت های بسیار خوبی در کردستان همانند معادن، منابع طبیعی، نیروی کار و... داریم بنابراین با استفاده از این داشته برای پیشرفت این استان تلاش کنیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: یکی از مهمترین پتانسیل های موجود در کردستان جوانان تحصیل کرده و با انگیزه است که باید از ظرفیت آنها برای توسعه این استان نهایت استفاده را ببریم.

امام جمعه شهرستان سنندج بر لزوم خدمت صادقانه به مردم اشاره کرد و افزود: صداقت در خدمت به مردم، امانتداری، نظارت بر امور، مدارا کردن با مردم و توجه به حاشیه شهرها، از دیگر نکاتی است که برای توسعه این استان باید به آنها توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha