جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار رفیعی

 حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: جوانان ما در مکتب امام خمینی(ره) رشد باطنی داشتند و هزاران حماسه خلق کردند اگر برای حضرت ولیعصر اینگونه سربازی کنیم قطعا در ظهورش تعجیل خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در همایش اقتدار بسیجیان که در محوطه فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد گفت: جوانانی که در مکتب امام راحل رشد کردند با نگاه آسمانی در میدان نبرد رشد کردند و حماسه های جاودان خلق کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: جوانان ما در مکتب امام خمینی(ره) رشد باطنی داشتند و هزاران حماسه خلق کردند اگر برای حضرت ولیعصر اینگونه سربازی کنیم قطعا در ظهورش تعجیل خواهد شد.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: قدر تجربه های به قله نشسته را بدانیم. از پس جنگ جهانی سوم برآمدیم در برابر یک تهاجم جهانی ماندگار شدیم و آمریکا هشت سال جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کرد زیرا نقطه امن اقتصادی، سیاسی و نظامی خویش را از دست داده بود و قصد داشت با یک ترفند جدید بازگردد، برای این کار چند کشور همسایه را برای متوقف ساختن انقلاب انتخاب کردند که در جمع بندی نهایی به صدام رسیدند.

وی ادامه داد: اولین رمز پیروزی ۸ سال دفاع مقدس تبعیت از امام بود، رزمندگان گوش به فرمان امام بودند و در همان مسیر گام بر می‌داشتند و نسل جوان امروز کشور همانند دژی مستحکم در برابر زورگویان ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: شهدای انقلاب و مکتب امام حسین(ع) نیز همچون سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تا پای جان در دفاع از انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام و دشمنی با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند و در این راه از بزرگترین سرمایه خود که جان شیرینشان بود نیز گذشتند.

وی ادامه داد: شهداء فرشتگانی بودند که مخلصانه و با تاسی از مکتب امام حسین علیه السلام در راه امام حسین(ع) به ملت و انقلاب خدمت صادقانه کردند و بی شک جزء همان ۷۲ شهدای دشت کربلایند و اگر در زمان امام حسین(ع) حضور داشتند نیز در دفاع از ولی زمان خود عمل کرده و امام خود را تنها نمی گذاشتند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha