جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون تبریز در حمایت از مردم فلسطین و لبنان

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: تمام بمب‌ها و قتل عام‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد، به دست آمریکا انجام می‌گیرد و آمریکا از اسرائیل جدا شدنی نیست و اسرائیل هرکاری کند، پشتیبانش آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جمعی از طلبه‌ها و روحانیون مدارس علمیه تبریز برای حمایت از مردم فلسطین و لبنان و محکوم کردن حمله‌های ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) تبریز گرد هم آمدند و انزجار و تنفر خود را از رفتار بیرحمانه صهیونیست‌ها نشان دادند.

حجت الاسلام مجتبی نظری در این تجمع گفت: این مدرسه نقش مهمی در دوران جنگ تحمیلی داشته و جوانان بسیاری از این مدرسه به جبهه اعزام می‌شدند.

وی با بیان‌ اینکه عقبه تاریخی و اعتقادی موجب شد تا در دوران جنگ تحمیلی ذره‌ای از خاک کشورمان به دست دشمن نرسد، اظهار کرد: تجمع‌ امروز به دوست و دشمن در دنیا اعلام می‌کند که اگر رهبر معظم‌ انقلاب، اشاره‌ای به حضور میدانی داشته باشند، لبیک می‌گوییم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان‌ باید تاریخ را مطالعه کنند، ادامه داد: جریان امروز لبنان برای ما تازگی ندارد و همین روزها و همین تجمع‌ها را یک بار دیگر هم در گذشته تجربه کرده بودیم.

حجت الاسلام نظری افزود: دوران صحبت از وحدت شیعه و سنی را گذرانده‌ایم و اکنون زمان صحبت از امت واحده و هویت دینی و اسلامی است.

وی ادامه داد: تمام بمب‌ها و قتل عام‌هایی که در دنیا رخ می‌دهد، به دست آمریکا انجام می‌گیرد و آمریکا از اسرائیل جدا شدنی نیست و اسرائیل هرکاری کند، پشتیبانش آمریکا است.

وی‌ خاطرنشان‌کرد: اکنون شرایط خاورمیانه متفاوت از سال‌های گذشته است وقتی عراق و سوریه علی رغم تمام هزینه‌های حمایت از گروه‌های تروریستی سقوط نمی‌کند و دیگر خلیج فارس را نام جعلی خلیج عرب نمی‌نامند و ناوهای آمریکایی در تنگه هرمز نیستند نشان از قدرت است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه علی رغم قتل عام ۴۲ هزار نفر در غزه و چند نفر در لبنان، سازمان‌های حقوق بشر و حقوق زنان هیچ کاری نکردند، گفت: اکنون یهود به دین اسلام و مسلمانان حمله کرده است و برای همین شاهد ساخت فیلم‌های هالیوودی در اسلام ستیزی هستیم.

وی ادامه داد: دشمن برای دین اسلام، عملیات کلانی را آغاز کرده و هرچه در دست دارد را به میدان آورده است اما نباید اشتباه کرد که دشمن قوی شده پس غزه و لبنان را می‌زند بلکه دشمن در حال غرق، دستش را به هرجا چنگ می‌زند.

وی همچنین گفت: تا امروز فقط شاهد طوفان الاقصی یک‌ بودیم و باید منتظر طوفان الاقصای دریایی، عملیات یمن و حزب الله لبنان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha