جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویری از حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در غبارروبی مزار شهدا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسرائیل با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری غرب به قدرت رسیده و تنها راه مقابله با این غده سرطانی، وحدت و یکپارچگی تمام دولت‌های مسلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر پنجشنبه در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، اظهار داشت: حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان برابر اسرائیل غاصب، وظیفه تمام کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان است.

آیت الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اسرائیل با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری غرب به قدرت رسیده و تنها راه مقابله با این غده سرطانی، وحدت و یکپارچگی تمام دولت‌های مسلمان است.

وی افزود: دولت‌های مسلمان باید با الگو قرار دادن تعالیم نورانی و رهایی‌بخش قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع)، نسبت به مقابله با صهیونیسم جنایتکار هم‌قسم شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دفاع مقدس را یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران عنوان کرد و یادآور شد: رژیم بعثی عراق در شرایطی به کشورمان حمله کرد که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود، اما رزمندگان ایران اسلامی که از کمترین امکانات تسلیحاتی و تجهیزاتی برخوردار بودند تنها با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام‌ راحل، سلاح تقوا و جهاد در راه خدا، دشمن را شکست دادند و اجازه دست‌درازی به خاک میهن را ندادند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ابراز کرد: صهیونیسم یک حزب سیاسی نژادپرست و ضد ادیان الهی بوده که برای سیطره‌ بر عالم برنامه‌ریزی و دسترسی به این هدف را از منطقه‌ حساس فلسطین در قلب عالم اسلامی ‌آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: برچیده شدن این حزب و بساط اسرائیل خدمت به همه‌ بشریت و تمامی‌ ادیان است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha