جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
قرارگاه سایبری

حوزه/ فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: صداقت و راستی، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) در همایشی که روز گذشته به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از کارکنان و مسئولان بسیج ادارات آستان قدس رضوی در سالن اجتماعات مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به حدیثی گهربار از امیرالمومنین(ع)، "إنّ الجِهادَ بابٌ مِن أبْوابِ الجَنَّه" اظهار داشت: جهاد تنها به معنای حضور در جبهه نیست، بلکه جهاد بزرگتر و مهمتر مبارزه با نفس است و بسیجیان بیدار دل اکنون نیز در حال جهاد و مبارزه هستند.

وی تصریح کرد: کسی که با هوای نفس خود مخالفت می‌کند در حال جهاد است، رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت جنگیدند و خداوند نیز که صدق و راستی آنها را دید نصرت و پیروزی‌های بزرگی را به آنها ارزانی کرد.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به امام راحل(ره) و آموزه‌های ارزشمند ایشان که در واقع آموزه‌های ولایت بود، اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد پیروزی در مقابل مستکبران جهان بود و این پیروزی‌ها امروز برای ما تبدیل به سرمایه شده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند بعد از جنگ نیز هدیه‌ای ارزشمند به ما داد که این پیروزی عبارت از سقوط رژیم بعث بود، رژیم بعث را ما سرنگون نکردیم بلکه دشمنان ما این کار را انجام دادند و امروز شاهد هستیم در کشور عراق شیعیان حاکم هستند.

سردار ایزدی خاطرنشان کرد: هرچند در جنگ هشت‌ساله ما پیروزی‌های بزرگی به دست آوردیم، ولی مبارزه با دشمن بعد از جنگ هم ادامه داشت و امروز شاهد مقابله جبهه مقاومت با اسرائیل غاصب هستیم، به همین خاطر انقلاب اسلامی در شرایط خطیری به سر می‌برد.

وی ابراز کرد: امروز سه مؤلفه قدرت داریم، یکی توان نظامی جمهوری اسلامی که است این توان در برابر دشمن بازدارنده است و دومین مؤلفه قدرت ما، توان موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت می‌باشد.

این فرمانده نظامی ابراز کرد: سومین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی، توان داخلی و انسجام ماست، امروز دشمن با تمام توان در فضای مجازی در داخل جامعه و با عوامل نفوذی در حال فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیروهای انقلابی نیز در فضای مجازی و سایبری حال مقابله با آنها هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با برطرف‌کردن ضعف‌های داخلی، پاسدار خون مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم و شهدای امنیت که عظیم‌ترین سرمایه خود را تقدیم این نظام مقدس کردند، باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس به‌صورت نمادین و به‌عنوان نماینده دیگر رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha