جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
بیانیه

حوزه/ طلاب، اساتید، کادر مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان در بیانیه‌ای حملات هوایی گسترده و خبیثانه رژیم متجاوز صهیونیستی به جنوب لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، طلاب، اساتید، کادر مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان در اعتراض به رژیم غاصب و کودک‌کش تجمع و بیانیه‌ای صادر کردند، که در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثین؛ "ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم."

امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: در آینده‌ای که خیلی دور نخواهد بود، بشریّت شاهد خواهد بود که حکومت غاصب صهیونیست‌ها مجبور به عقب‌نشینی خواهد شد و ملّت مظلوم فلسطین به حقوق خودشان خواهند رسید، این طبیعت زمان و روند کنونی حقایق در عالم است، مسلمانها باید خودشان را آماده کنند.

مسلمان‌های مؤمن و معتقد باید بدانند امروز روز اسلام و روز نقش و دُور اصلی اسلام است؛ و اسلام پیشرفت خواهد کرد؛ و اسلام در صحنه‌ی ذهن بشر و ‌ان‌شاءالله‌ در واقعیّتهای زندگی، حاکم خواهد شد، ما در نظام جمهوری اسلامی به تبعیّت از امام فقید بزرگوارمان ‌-آن شخصیّت نمونه‌ی امروز عالم؛ شخصیّتی که از نوع اولیای خدا و جزو سلسله‌ی برگزیدگان الهی بود- راهِ پای فشردن به اسلام و مقابله‌ی با طواغیت را با قدرت و قاطعیّت تعقیب خواهیم کرد و معتقدیم که آینده در اختیار اسلام و متعلّق به اسلام است.۱۳۶۸/۱۱/۱۲

حملات خونبار و خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار وحشیانه مردم در مناطق مسکونی و مراکز درمانی نشان از استیصال و ضعف این جرثومه فساد دارد.

اسرائیل زبون که در مقابل اقتدار و قدرت حزب الله، آسیب‌های جدی و غیر قابل جبرانی دیده است، اکنون دیوانه وار به بمباران مناطق غیر نظامی روی آورده و بر سیاهه جنایات خود می‌افزاید.

خواهران و برداران حوزوی با عرض تسلیت به ملت مقاوم لبنان و حزب الله قهرمان، برای شهدای این حملات ددمنشانه رحمت و مغفرت و برای مردم مبارز و مجاهد لبنان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت از خداوند متعال صبر، امداد و نصرت الهی مسئلت دارد.

«حزب الله» پرچم افتخار لبنان و جهان اسلام است و امروز به جای مدعیان بی‌عمل در میدان مبارزه با اسرائیل، قاطعانه در این عرصه حضور دارد. آمریکا، و دیگر دولت‌های غربی و سازمان‌های فشل و بی‌خاصیت حقوق بشری در یک جبهه مشترک با اسرائیل حضور دارند و امروز در تمام جنایات این دولت شیطانی سهیم هستند.

سکوت برخی دولت‌های اسلامی و رفتار خائنانه برخی از آنان در سازشکاری با این رژیم خبیث، خشم مقدس امت اسلامی را بر خواهد انگیخت و بی‌‍شک اسرائیل و حامیانش در منجلاب فساد و جنایتکاریشان غرق خواهند شد.

امت اسلامی برخلاف حکامشان همراه و یاور مردم مظلوم فلسطین و لبنان هستند و در این حوادث نیز همچون دیگر میادین به حمایت از لبنان برمی‌خیزند.

اُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِاَنَّهُم ظُلِموا وَ اِنَّ اللَهَ عَلیٰ نَصرِهِم لَقَدیر. إن‌شاءالله خدای متعال به امت اسلامی و آنان که جان برکف به دنبال تعالی «کلمه الله» هستند، نصرت خواهد داد؛ و این سنت الهی قطعی است و دنیای اسلام، به لطف الهی، نابودی غدّه‌ی سرطانی صهیونیستی را به چشم مشاهده خواهد کرد «وَ لَیَنصُرَنَّ اللَهُ مَن یَنصُرُه».

طلاب، اساتید و کادر مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha