جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سوریه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: ظرفیت‌های خوبی در این حوزه وجود دارد و خود را با همه توان و ظرفیت‌های موجود در این حوزه همواره نسبت به محور مقاومت متعهد می‌دانیم تا هر خدمتی که بتوان انجام داد، ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید صفارهرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه که در محل مدیریت این حوزه برگزار شد، با بیان اینکه وعده الهی بر نصرت حزب الله است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند شکست خورده و تلاش‌های بیهوده آنان در این عرصه از این جهت است.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه اسرائیل و رژیم صهیونیستی می‌دانند قدرت دفاعی ندارند و از این جهت بر مردم هجوم می‌آورند، عنوان کرد: از سوی دیگر یکی از علل اینکه بر بدنه مردم هجوم می‌آورد، به علت فشار بر حزب الله است، امروز آخرین سلاح‌های آمریکائی در اختیار اسرائیل است و جنایات مرتکب می‌شوند اما از آن جهت که اسرائیل با مبارزان حماس و حزب الله نمی‌تواند درگیر شود، لذا به همین جهت به مردم حمله‌ور می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در حوزه علمیه خراسان وجود دارد و خود را با همه توان و ظرفیت‌های موجود در این حوزه، همواره نسبت به محور مقاومت متعهد می‌دانیم تا هر خدمتی که بتوان انجام داد، ارائه شود، اظهار کرد: هر زمانی که نیاز به حضور طلاب خراسانی برای انجام کار فرهنگی تبلیغی باشد، این آمادگی وجود دارد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، ضمن اشاره به وضعیت و تحولات موجود در منطقه و همچنین سوریه در شرائط امروز گفت: با وجود وضعیت نامناسب امروز در سوریه که بر اثر جنگ اتفاق افتاد، نسبت به حمایت از مقاومت و حزب الله، روحیه خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به ارتباط و تعامل موثر با حوزه علمیه خراسان، خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند اعزام مبلغان از جمله کارهایی می‌باشد که فعلا شروع شده و امیدواریم با رشادت‌ها و ایثارگری‌ها بتوانیم پاسدار خون شهدای مدافع حرم باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha